poniedziałek, 27 sierpnia 2012

6 zasad o których Strażnicy Wagi przypominają setki razy


Strażnicy Wagi każdemu uczestnikowi programu zwracają szczególną uwagę na 6 zasad które należy przestrzegać każdego dnia diety. Są one uzupełnieniem podstawowych zasad a ich stosowanie ma kluczowy wpływ na efekt diety. 


Zasady diety punktowej (Weight Watchers)

Na szczęście lista Strażników Wagi nie wygląda tak jak powyższa ;)

6 zasad Strażników Wagi:

  • 5x dziennie jedz owoce i warzywa, najlepiej w stosunku 3xwarzywa, 2x owoce ale generalnie im więcej tym lepiej. Pamiętaj o tym że nie wszystkie są za 0p.
  • Zadbaj o 2 porcje jedzenia bogatego w wapń dziennie. Najpopularniejsze to: mleko, jogurty, sery, brokuły, tofu
  • Minimum dwie porcje dziennie z czystego tłuszczu roślinnego. Olej do smażenia się nie liczy
  • Dbaj o to aby Twoja dieta była różnorodna, przy Strażnikach Wagi to nie jest trudne dlatego nie warto się męczyć jedząc codziennie to samo.
  • Wypijaj conajmniej 1,5l wody dziennie.
  • Postaraj się ograniczyć alkohol


Źródło obrazka: http://comerecommended.com/files/2011/08/rules.gif

7 komentarzy:

  1. Świetni napisany blog.Ja postanowiłam zacząć w tym tygodniu ze strażnikami wagi.Pozdrawiam cieplutko.Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też bardzo się podoba! Rewelacyjnie, jasno, przejrzyscie

    OdpowiedzUsuń
  3. No to zaczynam od teraz Fajnie ze ktos napisal tego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez zaczynam od poniedziałku stosowałam diete 8h ale jest męczaca i mało skuteczna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wieczór :-).
    Bardzo mnie zaciekawił ten blog.
    dzięki ,za te wszystkie wskazówki.
    Zabieram się do odchudzania.Dalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się blog podoba! Fajnie napisany.Własnie zakończyłam etap motywowania sie :-) od jutra ruszam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tylko jedno pytanie czy jak nie ma czegoś na liście produktów to znaczy że nie można tego jeść np. nie ma orzechów nerkowca, suszonych pomidorów i wielu innych rzeczy?

    OdpowiedzUsuń