sobota, 25 sierpnia 2012

Wstęp

Witam na blogu poświęconym diecie Strażników Wagi.


Jennifer Hudson schudła 30kg ze Strażnikami Wagi

Na początek odpowiedź na jedno pytanie: dlaczego właśnie ta dieta przynosi najlepsze rezultaty przy odchudzaniu? 


Weight Watchers to firma, która zrewolucjonizowała pojęcie odchudzania. Wprowadziła system, który wielu nie nazywa nawet dietą, a który daje rewelacyjne efekty w postaci utraty wagi. Weight Watchers działa na zasadzie grupy wsparcia, gdzie uczestnicy spotykają się raz w tygodniu i mają możliwość poznania osób które dzięki temu systemowi schudły naprawdę dużo, mogą się ze sobą skonsultować oraz rozwiać swoje wątpliwości. Każdy z uczestników otrzymuje segregator w którym ma tabele punktów, zasady diety oraz przepisy a także kartę wyników na której notuje swój dotychczasowy spadek wagi. Takie odchudzanie się w większej grupie jest bardzo motywujące. Jednak najważniejszą zasadą tej diety jest to, że nie zabrania ona zupełnie niczego!

>Przeczytaj więcej o Weight Watchers<

Obecnie Weight Watchers działa w około 30 krajach. Istniała w Polsce jednak ze względu na brak zainteresowania (udział w programie jest płatny), już nie istnieje.

Są więc dwie alternatywy:
1) Korzystaj z zasobów strony www Weight Watchers za opłatą
2) Rozpocznij dietę korzystając z mojego bloga na którym zawieram wszystkie najważniejsze informacje.

Spróbuj! Nie musisz z niczego rezygnować a efekty są gwarantowane już po tygodniu!


- Na początek trochę czytania, czyli zasady diety
- Dla ułatwienia (prawie) wszystkie produkty w poręcznej tabeli
- Gotowe przepisy


Źródło zdjęcia: http://www.bittenandbound.com/wp-content/uploads/2010/04/Jennifer-Hudson-before-and-after-photos.jpg 

10 komentarzy:

  1. Swietny blog. Bede tu zagladac. Rozpoczelam diete w zeszlym tygodniu. Dziekuje za cenne wskazowki

    OdpowiedzUsuń
  2. super - kiedyś się odchudzałam z WW ale jak się wyprowadziłam z Wawy to nie było grup wsparcia i mi się zawaliło, niestety. no cóż - trzeba zacząć jeszcze raz (miejmy nadzieję, że już ostatni hi hi)....

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc! Odchudzam sie z WW prawie od 3 miesiecy i bez glodowki schudlam juz 8,5kg.Nie chodze glodna, moge jesc co chce i co mi smakuje. Jesli jestem na jakiejs rodzinnej uroczystosci, to nie pogardze kawalkiem ciasta, czy tortem, ale wszystko musze sobie "zaplanowac", aby nie przekroczyc swojej ilosci punktow (a jesli przekrocze, to tez nie ma tragedii- wazne, ze wracam do WW:-))Polecam WW!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey
    Wlasnie od dziś postanowiłam zaczacac ww :)Mam nadzieje ze mi się uda:) Powodzenia i dziekuje za blog;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czesc, jestem Aga... tez odchudzam sie w WW, ale w Niemczech.

    Mam problem jade za tydzien na wakacje do Gdyni i juz sie boje. Schudlam od 16 kwietnia do dzisiaj 8,5kg. No i nie chcialabym tego stracic.....

    Czy mozna kupic w Polsce ksiazki z wykazem punktów. Wiesz jednak sa róznice w produktach. Chocby twarogi.... i smietany (hihihihi)

    A czy ta tabela co jest umieszczona na blogu jest aktualna? Bo od roku zmnienil sie System punktow - ja kozystam z tego nowgo.

    Pozdrawiam i czekam na wiadomoscij!!! Dziekuje Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny blog, tym bardziej że jest to mało popularny temat w Polsce a szkoda !

    OdpowiedzUsuń
  7. halo ja tez dopiero zacelam ale w UK, nawet dostalam za darmo 16 tygodni, za ktore placi moja przychodnia. Trzymam kciuki za wszystkich, ktory tak jak ja probuja schudnac wedlug dsposobu jedzenia WW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Jak ja bym chciała żeby w Polsce była grupa WW. O refundowaniu to już nawet nie śmiem marzyć :(

      Usuń
  8. witam od 3 dni stosuje ta diete czy mi ktos podpowie czy soki wieloowocowe mozna pic pomocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli robisz je sama to na pewno, większość owoców ma 0 punktów. Niestety te soki kupowane w sklepach mają bardzo dużo cukrów więc trzeba o tym pamiętać kiedy uwzględniasz je w jadłospisie.

      Usuń