niedziela, 11 listopada 2012

Jadłospis na 18,5 punktu


Po dłuższej przerwie wracam z kolejnym jadłospisem, tym razem na 18,5 punktu

 Śniadanie (8p):
 2 kromki chleba (4p),
 2 plastry salami (4p),
 pomidor (0p),
 kilka plasterków zielonego ogórka (0p),
 kawa (0p)


 Przekąska (2,5p)
 jogurt naturalny 150g (2,5p)

 Obiad (6p):
 ryba pieczona w folii 180g (4p),
 1 łyżeczka masła do pstrąga (1p),
 2 marchewki starte (0p),
 sos winegret (1p),
 herbata (0p)

Podwieczorek:
Sałatka owocowa (0p)

Kolacja (2p):
1 kromka chleba (2p),
1 liść zielonej sałaty (0p),
pomidor, ogórek lub inne warzywa (0p)

9 komentarzy:

  1. bardzo się cieszę że trafiłam na tą stronkę.
    Właśnie zaczynam odchudzanie, długo szukałam diety z którą bym wytrzymała - wole mam tak silną jak wir wody w mojej szklance po rozmieszaniu cukru - a juz nie wspomnę jak się męczę przy tej czynności... taką mam kondycje !
    Mam nadzieje że z Twoją pomocą i z pomocą Twojego bloga uda mi się zrzucić zbędne kg ! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła mi ilośc punktów 17 to mozliwe?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja równiez sie ciesze ze zdecydowałam sie wreszcie wziasc za siebie..Chciałabym zacząć najlepiej z kims zacząc bo nie umie za bardzo sie w tym połapac...może ktos mi pomoze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, super, super... Ale w tabeli nie ma np ile punktow ma lyzeczka cukru ;) Nie wypije herbaty bez cukru niestety :( Stronka jest super pomocna ! Dziekuje ! zaczynam dzis dietke plus silownia 3 razy w tygodniu, podziele sie efektami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbata z 1 łyżeczką cukru to 0p. Każda następna łyżeczka to 1 pkt. Dozwolone 3-4 herbaty z 1 łyżeczką cukru dziennie.

      Usuń
  5. ja też zaczynam również dam znać o efektach tylko widzę że ktoś zarzucił pisanie tego bloga a zaszło trochę zmian na świecie w związku z dietą...

    OdpowiedzUsuń
  6. czytając trochę na temat tej diety mam różne informacje na temat ilości punktów dla danego produktu proszę o informację skąd zaczerpnięte są te na blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość punktów w jadłospisach wyliczam sama wg. wzoru na wyliczanie punktów. A informacje o ilości kalorii czerpię z etykiet, stron www producentów i nieocenionego: www.ilewazy.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. witam wszystkich bardzo serdecznie.
    Jestem tutaj pierwszy raz,diete punktowa stosowalam pare lat temu.
    Udalo mi sie wtedy zgubic nadprogramowe kg.
    Teraz ponownie musze sprobowac,bo niestety na moim cialku pojawilo sie tu i owdzie pelno faldek.
    Mam nadzieje ze bede konsekwentna i uda mi sie zrzucic te pare kg do swiat.
    Mam pytanie ile tak mniej wiecej tygodniowo zrzuca sie kg przy tej diecie? Dodam ze nadwage mam nie taka duza bo 6,7 kg, wiem ze z mniejsza nadwaga idzie to wolniej.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń