niedziela, 26 maja 2013

Obliczanie ilości przysługujących punktów- aktualizacja!

Poprzedni sposób wyliczania punktów był dyskusyjny, chociaż wtedy przysługiwało mi 19pkt i się spokojnie w tym limicie mieściłam. Teraz widzę że sposób obliczania został zmieniony, dlatego ja przy obliczaniu punktów korzystam z kalkulatora:
How many Weight Watchers Points Am I Allowed

Jest prosty w obsłudze i fajną rzeczą jest to, że bierze pod uwagę ile kg chcemy stracić, rozkłada też przydział punktów na konkretne tygodnie diety.




U mnie rozkład punktów przedstawia się tak:



Ogólnie pierwszy etap diety i ćwiczeń rozplanowałam sobie na 6 tygodni więc jestem ciekawa czy faktycznie uda mi się schudnąć aż 6 kg, byłoby miło. nie ukrywam :) Jak widzimy dodatkowo w tygodniu można wykorzystać jeszcze 35 punktów.

1 komentarz:

  1. Dzięki za link :) z dniem dzisiejszym rozpoczynam moją WIELKĄ REWOLUCJĘ:D. W 28 tygodni 25 kg!!! ( mam nadzieję). Pozdrawiam Aldona

    OdpowiedzUsuń