środa, 15 stycznia 2014

Jak wyliczyć dzienny limit punktów?

Dzisiaj o tym od czego zacząć dietę, czyli krótki poradnik jak wyliczyć przysługujący nam dzienny limit punktów.

Na początek wchodzimy na stronę:
Gdzie znajduje się kalkulator:


A teraz moja super wersja z tłumaczeniem na angielski :P


1) GENDER -Wybieramy płeć.
2) WEIGHT -Wpisujemy wagę (Uwaga! Stosujemy kropki zamiast przecinków), w polu obok możemy zmienić lbs na kg.
2) HEIGHT -Wpisujemy nasz wzrost, również można zmienić jednostki.
3) AGE - wpisujemy wiek
4) ACTIVITY LEVEL - nasz poziom aktywności w ciągu dnia. Do wyboru mamy:
  Sentendary- kiedy siedzisz przez większość dnia
  Light- przez większość dnia stoisz
  Moderately- przez większość dnia chodzisz
  High- pracujesz fizycznie
5) I WANT TO LOSE: to najważniejsze :) Tu wpisujemy ile kg chcemy schudnąć, pamiętamy o zamianie jednostek w polu obok bo domyślnie są lbs.

Kiedy już damy "Calculate Points" pojawi się nam zielona tabelka:
Pierwsza kolumna -Tydzień (odchudzania)
Druga kolumna - Waga jaką powinniśmy po tym tygodniu osiągnąć
Trzecie kolumna - Ile punktów dziennie nam przysługuje na poszczególne tygodnie.

Dodatkową ważną rzeczą w systemie PointsPlus jest dodatkowe 35 punktów do zużycia w ciągu tygodnia. Można dodawać sobie po kilka dziennie do limitu, można zachować je na jakąś specjalną okazję (w trakcie tygodnia, na każdy nowy tydzień mamy 35 punktów, niewykorzystanych nie przenosimy na kolejne). Decyzja należy do Was :)


8 komentarzy:

  1. Czesc :) Od dzis rozpoczynam nowy etap w zyciu , mianowicie zaczynam WW Mam nadzieje ze znajde tu wsparcie :) Mam sporo do zzucenia okolo 30 kg :) Ale waga , leci dosc fajnie na tym sposobie odzywiania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymamy kciuki ;)

      Usuń
    2. Hej. Fajna strona. Nie do końca rozumiem o co chodzi z tym nowym programem PointPlus, mam przepisy ale są tam stare punkty za posiłki. Ja także zaczynam Weight Watchers. Chce schudnąć 10 kg. Mam nadzieję, że się uda. Pozdrawiam Aleksa.

      Usuń
  2. Witam . dziewczyny potrzebuje sprawdzonej tabeli produktów z punktami! to dla mnie bardzo wazne czy moze macie użyczyć taka tabele i przeslecie mi na meila? czarna1827@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć mam pytanie czy jest jakaś aplikacja na telefon ? Żeby sobie pisać co się zjadło ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też poproszę o tabelę ww point plus zawmonika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, zapraszam na mój nowy blog: http://patrzjakchudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń