czwartek, 12 listopada 2015

Śniadaniowe musli na płaski brzuch

Cześć,
jak wspominałam we wczorajszym poście moje śniadania są od dwóch tygodni takie same - jest to wygodne i póki co mi się nie znudziło plus takie śniadanie bardzo dobrze na mnie działa - jest syte i ma dużo błonnika więc wszelkie problemy z wzdętym brzuchem albo niestrawnościami znikają :)
Podstawa mojego śniadania to musli, które przygotowuje w dużym pojemniku. Cały podany niżej skład wystarcza mi na ok.dwa tygodnie. Składniki są ogólnodostępne i nie kosztują dużo więc same plusy :)

Skład takiego pudełka z musli to:
  • 200 gram płatków owsianych
  • 200 gram otrębów
  • 100 gram słonecznika
  • 150 gram zmielonego siemienia lnianego (ja kupuję całe i mielę w blenderze)
co jeść na śniadanie
A oto cała porcja musli :)

100 gram takiej mieszanki musli to 9 punktów PP (points plus). Moja codzienna porcja to 50gram czyli 4,6 PP plus 150gram jogurtu naturalnego (2 PP). Tak więc konkretne i pożywne śniadanie za 6,6 PP gotowe :) 

Mieszankę polecam urozmaicać - ja do wymieszanej już z jogurtem dodaję na zmianę albo cynamon albo mielony imbir. Do picia dodatkowo oczywiście czerwona herbata - i mam energię na cały pracowity dzień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz